.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع خطر ۱۸ درصد نقاط پر تصادف مازندران
۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در مازندران شناسایی و ۲۰ مورد از ابتدای امسال تاکنون رفع خطر شده است.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس برنامه قرار بود ۳۵ نقطه پرتصادف استان با ۷۰ میلیارد تومان هزینه امسال رفع خطر شود که تاکنون ۲۰ مورد اصلاح و مشکل منطقه برطرف شده است و مابقی نیز اجرایی می‌شود.

نقاط حادثه خیز بر اساس شرایط وقوع تصادفات هر ساله شناسایی می‌شود و نسبت به اصلاح هندسی یا احداث یک زیرگذر، اصلاح رمپ‌های ورودی و خروجی آن اقدام می‌شود تا تعداد تصادفات در این نقطه به حداقل ممکن برسد.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی مازندران ۳۸۲ نفر از ابتدای امسال تا پایان آبان در اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش داشت، اما با وجود روند کاهشی نرخ مرگ‌ومیر ناشی از تصادف‌ها، شواهد نشان می‌دهد که مازندران یکی از استان‌هایی است که با شیوع بالای تصادقات جاده‌ای روبرو است.

بر اساس شواهد و آمار عادی شدن شرایط کرونایی و افزایش تردد‌های جاده‌ای تصادفات را افزایش می‌دهد موضوعی که سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز تایید کرده و می‌گوید: در نتیجه افزایش قابل ملاحظه تردد‌های بین استانی در فروردین ماه امسال به دلیل لغو محدودیت‌های کرونایی تعداد فوتی‌های نیز نسبت به پارسال با افزایش روبرو بوده است.

به گفته کارشناسان علاوه بر خطا‌های انسانی، ایمن نبودن راه‌ها نیز عاملی در افزایش تصادفات است به همین دلیل تسریع در رفع نقاط پرتصادف محور‌های مازندران با جدیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.